FisioInnova - Centre de Fisioterapia i Salut
21 maig 2022

UNITAT FISIOTERÀPIA

La vellesa és la rigidesa

Estem especialitzats en el tractament de lesions i dolor d’origen neuromusculoesquelètic i en la recuperació de les disfuncions de l’aparell locomotor a nivell curatiu o preventiu.

Donar funció i moviment a l’organisme serà el resultat de les nostres intervencions. Treballant a través del cos, aquest procés es dóna mitjançant l’estimulació,  regulació i reprogramació de la nostra informació a nivell cerebral. Posem en pràctica tècniques aplicades en Neurociència.

Columna: dolor cervical d’origen muscular o vertebral, problemes relacionats amb tòrax i columna dorsal, radiculopaties (ciàtica i qualsevol síndrome amb simptomatologia irradiada associada), protusions i / o hèrnies discals, lumbàlgies, correcció postural global, etc.

Crani-mandíbula: bruxisme, alteracions articulació temporomandibular (ATM), marejos, cefalees, neuràlgies, etc.

Extremitat superior: Síndrome túnel carpià, Colze Tennista (Epicondilitis), Tendinopaties Maniguet rotador de l’espatlla, Bursitis o síndrome subacromial, Inestabilitat o luxacions colze- espatlla, etc.

Extremitat inferior: Xoc femoroacetabular de maluc (CFA), Tendinopatia de l’tendó quàdriceps, Condromalàcia rotuliana, Hipertonia muscular, pubàlgia, Síndrome de la cintilla iliotibial de corredor, Artrosi articular, Meniscopaties, Esquinços, Fascitis Plantar, Esperó Calcani, Metatarsàlgies, etc.

METODOLOGIA

Durem a terme les intervencions terapèutiques combinat un extens ventall de tècniques segons el moment i la necessitat del pacient. La nostra metodologia es basa en:

Dur a terme una història clínica detallada: Una anamnesi completa és imprescindible per valorar i calibrar la repercussió del motiu de la consulta.

Elaborar un diagnòstic clínic precís i concret: Farem un Raonament Clínic, realitzant una sèrie de tests funcionals específics, exàmens palpatoris, així com proves de quantitat i qualitat de el moviment fins a desxifrar l’origen del dolor o la lesió.

Tindrem en compte totes les proves de diagnòstic per la imatge o analítiques que tinguis, serà rellevant l’historial mèdic.

Realització d’un pla de tractament personalitzat: Aquest tindrà com a objectiu restaurar els símptomes, promovent l’autoregulació i autocuració de l’organisme, perquè el teu problema millori o desaparegui.